Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Novým vozem budou jezdit již i klienti českodubského domova pro seniory

Bc. Dědková Markéta

tisková mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 13. 11. 2015 15:13
  • Rozvoj

Sdílet článek

Téměř 250.000 Kč se podařilo uspořit při nákupu nových vozů pro příspěvkové organizace Libereckého kraje v sociálním resortu. Ačkoliv původně zastupitelstvo schválilo alokaci částky 3.976.380 Kč, výsledná částka za nákup automobilů se zastavila na 3.732.510 Kč.

„Poslední organizací, která ještě letos čekala na dokončení výběrového řízení, byl Domov důchodců Český Dub. U něj došlo k výrazné úspoře oproti předpokládané částce, a to ve výši 105.660 Kč. Nový Renault Traffic bude mít českodubský domov pro seniory za 600.720 Kč. Rada kraje investiční příspěvek odsouhlasila na svém jednání 3. listopadu,“ upřesňuje Lenka Kadlecová, náměstkyně hejtmana pro sociální věci.

Celkem se za necelé čtyři miliony korun dočkalo nových aut šest organizací: Domov důchodců Sloup v Čechách, Domov Sluneční dvůr v Jestřebí, Domov důchodců Jindřichovice pod Smrkem, APOSS Liberec a již zmíněný Domov důchodců v Českém Dubu.

Domov důchodců Sloup v Čechách a Domov Sluneční dvůr se na nákupu podílely i svými vlastními prostředky z investičního fondu organizace. Na všechny automobily byly vypsány samostatné soutěže.

„Příspěvkové organizace, kterým jsme poskytli příspěvek, používají vozidla starší deseti let, která již nesplňují požadavky na hospodárnost a bezpečnost provozu. S ohledem na konkrétní uživatele těchto sociálních služeb a jejich omezené možnosti pohybu byly v rámci individuálních výzev respektovány požadavky na vybavení vozidel, případně umožnění manipulace s kompenzačními pomůckami, jako jsou mechanické či elektrické invalidní vozíky,“ doplnila Lenka Kadlecová.

 

Foto: DD Český Dub

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky