Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Železnobrodské infocentrum získalo certifikát nejvyšší kvality

Mgr. Langer Jiří

  • 05. 06. 2014 14:41

Sdílet článek

Turistické informační centrum získalo jako druhé infocentrum v Libereckém kraji certifikát I. stupně Českého systému kvality služeb. První bylo Městské informační centrum Liberec.

O co jde? Co je vůbec Český systém kvality služeb (ČSKS)?

„Je to dobrovolný inovativní nástroj, který systematickým způsobem pomáhá  ke zvyšování kvality služeb v organizacích v oblasti cestovního ruchu a v navazujících službách,“ líčí Iva Chaloupková, vedoucí IKS v železném Brodě.

Vlastníkem systému je podle ní Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, které na jeho realizaci spolupracuje s vybranými profesními asociacemi v cestovním ruchu. ČSKS byl vytvořen s využitím licence německého systému Service Qualität Deutschland (SQD), který již více než deset let přispívá k rozvoji kvality služeb v Německu.

„Systém je vhodný pro všechny organizace, kterým záleží na svém dalším rozvoji a které mají zájem posilovat své postavení na trhu, jejich cílem je poskytovat služby nejvyšší kvality a naplňovat očekávání svých zákazníků,“ míní vedoucí.

Vizí ČSKS se pracovnice turistického informačního centra zavázaly naplňovat Standart Českého systému kvality služeb a svými podpisy stvrdily, že jsou připraveny poskytnout vždy kvalitní informaci nejen turistům, ale i místním občanům. A že i nadále budou svojí činností přispívat k rozvoji města.

„Věříme, že návštěvníci města ocení, že se řídíme heslem - Kvalitní informace a milý úsměv na tváři je pro všechny hosty u nás zárukou,“ zve právě s úsměvem Iva Chaloupková.

Více informací včetně prezentace  TIC naleznete na www.csks.cz.

 

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky