Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Koukněte se na Liberec a okolí z výšky. Přijďte na vyhlídku! Od pondělí 5. 5. je otevřena vyhlídka na střeše budovy krajského úřadu, a to každý pracovní den od 8:00 hodin. V pondělí a středu do 16:30, v úterý a čtvrtek do 15:30 a v pátek do 14:00.

Dočasně je uzavřen hlavní vstup do budovy krajského úřadu. Ke vstupu slouží boční vchod C, kde se nachází i recepce.

Více informací
Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Projekt "Umožnit turistické zážitky v krajině podstávkových domů"

aaaa

Vedoucí partner:
Windmühle Seifhennersdorf e.V.

Projektoví partneři:
MGO Marketing-Gesellschaft Oberlausitz-Niederschlesien mbH
Tourismuszentrum Naturpark Zittauer Gebirge GmbH
MAS Český sever, z.s.
Liberecký kraj

Doba realizace projektu: 11.10.2024 - 31.03.2028

Projekt je financován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj prostřednictvím Programu Interreg Česko – Sasko 2021 – 2027, priorita 3: Vzdělávání, celoživotní vzdělávání, kultura a cestovní ruch.

Hlavním cílem projektu je zhodnocení turistického potenciálu roubených podstávkových domů na obou stranách německo-české hranice v Sasku a na severu České republiky a zároveň sladění různých fází rozvoje turistických produktů/ turistických nabídek v obou zemích.

Na základě společně vypracované marketingové a komunikační strategie budou připravena a realizována opatření, která mají zásadně zlepšit přeshraniční turistický marketing podstávkových domů v obou zemích. V souladu s požadavky potenciálních cílových skupin a trhu budou vytvořeny nové turistické nabídky a stávající nabídky budou dále rozvíjeny.

Obrazek2


Do projektu budou zahrnuty také poznatky z předchozích projektů. Kromě cílené komunikace zaměřené na návštěvníky a další skupiny (externí marketing) budou také prováděna interní opatření (interní marketing) s cílem předat místním obyvatelům a (potenciálním) poskytovatelům specifické informace. Tím se posílí zájem o turistický potenciál podstávkových domů a s tím i jejich identita.

Plánované a realizované aktivity:

 

Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky