Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Liberecký kraj lze procestovat i podle mobilu!

Mgr. Langer Jiří

  • 23. 06. 2014 17:42

Sdílet článek

Na Krajském úřadě Libereckého kraje se 18. června uskutečnila úvodní konference k projektu Moderní příležitosti marketingu cestovního ruchu, který bude Liberecký kraj v letošním roce realizovat společně s německým partnerem ENO mbH.

Hlavním cílem konference bylo seznámit přes 40 účastníků s aktivitami projektu, které mohou využívat nejen návštěvníci, ale i poskytovatelé služeb v cestovním ruchu či informační centra. Konkrétně jde o mobilního turistického průvodce, e-pohlednice, virtuální prohlídky soutěže či QR kódy.

 „Je důležité, aby s aktivitami projektu byla seznámena co nejširší veřejnost a aby si aktivity našly své uživatele,“ uvedla Hana Maierová, náměstkyně hejtmana Libereckého kraje pro resort cestovního ruchu, kultury a památkové péče.

Dnešní doba si podle ní žádá jiný způsob poskytování informací, vše se přesouvá z tištěné formy do zábavných forem na webech, sociálních sítích. Není tomu jinak v sekci cestování. O tomto trendu ostatně na konferenci hovořil Ondřej Kotouč a Martin Řípa z agentury Czechtourism.

„Liberecký kraj a jeho turistické regiony se snaží neustále sledovat zájmy návštěvníků a zlepšovat jejich komfort při získávání informací o kraji. Hotové výstupy dáváme k dispozici nejen uživatelům turistických portálů, ale i podnikatelům cestovního ruchu či infocentrům, aby i oni mohli vylepšit své webové prezentace a způsoby propagace. První konkrétní výsledky budou k dispozici během letošního léta,“ zdůraznila Hana Maierová.

Projekt Moderní příležitosti marketingu cestovního ruchu je financován z Programu Cíl 3/ Ziel 3 na podporu přeshraniční spolupráce 2007-2013 mezi Českou republikou a Svobodným státem Sasko.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky