Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

SVÍTÍME ORANŽOVĚ, PROTOŽE JE MEZINÁRODNÍ DEN PROTI NÁSILÍ NA ŽENÁCH –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ORANGE THE WORLD | 25. 11. –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 10. 12. 2024

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Americká televize propaguje Liberecký kraj. Ukazuje Ještěd i Křišťálové údolí

Jan Mikulička

odborný zaměstnanec vztahů s veřejností

  • 16. 02. 2022 16:36
  • Cestovní ruch

Sdílet článek

Šířit dobré jméno Libereckého kraje i daleko za jeho hranice – takové je poslání oddělení cestovního ruchu krajského úřadu. Velmi dobré výsledky v tomto směru přináší dlouholetá spolupráce s televizní společností Czech-American TV. Ta vysílá již 19 let v angličtině na kabelové televizi ve Spojených státech pro více než 2,6 milionu domácností a přes internet pro další desítky tisíc diváků v ostatních zemích světa.

Jejím hlavním posláním je rozšiřovat povědomí o České republice, představovat české regiony, jejich turistické destinace a dělat osvětu českému kulturnímu dědictví od gastronomie až po české tradice.

„I když je nyní cestování kvůli koronaviru komplikovanější, je potřeba udržet náš kraj v zájmu potenciálních zahraničních návštěvníků, a to i ze vzdálených destinací,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.

„V žebříčku deseti zemí, jejichž obyvatelé navštěvují Českou republiku nejčastěji, jsou Spojené státy na pátém místě a podle mého názoru je jich mnohem více. Pokud vím, statistiky nezohledňovaly například současný trend ubytování zahraničních turistů v soukromých bytech. Právě naší spoluprací s regionem chceme i v budoucnu přispívat k jeho vyšší zahraniční návštěvnosti,“ řekl John Honner, americký producent českého původu a ředitel této televize.

Spolupráce s regionem je založena na dlouhodobé propagaci, neboť vzdálené cesty si lidé plánují většinou ve velkém předstihu. „Mimo USA máme velkou sledovanost díky internetu také v Kanadě, Rusku, Německu či v České republice,“ dodal Honner.

Díky dalšímu novému půlhodinovému pořadu, mají zahraniční diváci možnost si prozatím kraj alespoň virtuálně projít. Prohlídka začíná představením Liberce a pro návštěvníky nejpoutavějšího bodu, horského hotelu Ještěd. Pořad diváky provede ale i ostatními regiony Libereckého kraje, kterými jsou Lužické hory, Máchův kraj, Český ráj a Krkonoše. Zahraničním divákům představuje televize také Křišťálové údolí.

Na pořad se lze podívat i na webových stránkách Czech-American TV v sekci Broadcast. Kromě toho zde naleznete i archiv televizních záznamů již odvysílaných pořadů nebo informace o dalších projektech.

Pro další tipy, které nevynechat v Libereckém kraji je dobré sledovat na sociálních sítích odkaz @regionliberec a webové stránky www.liberecky-kraj.cz.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky