Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Od pondělí 15 září bude zhruba na čtrnáct dnů uzavřen most přes Nisu na krajské parkoviště a ke vstupu do jídelny. Z tohoto směru se ke kraji dostanete přes lávku v parku (směrem k iQLANDII).

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Do zakázky na rekonstrukci zasedacích sálů se nikdo nepřihlásil, kraj ji vypisuje znovu

Andrea Fulková

vedoucí oddělení tiskového a vnějších vztahů

  • 17. 09. 2025 11:24
  • Zastupitelstvo

Sdílet článek

Liberecký neobdržel žádné nabídky do jím vypsané veřejné zakázky na úpravu zasedacích sálů v budově Krajského úřadu Libereckého kraje. Členové rady proto včera zadávací řízení zrušili a schválili zadávací řízení nové s dílčími změnami.

„V novém zadávacím řízení došlo nejen k úpravě předpokládaného termínu zahájení realizace zakázky, což znamená posunutí o zhruba dva měsíce, ale také k navýšení předpokládané hodnoty veřejné zakázky o 532.502,66 korun na celkem 16.951.950,67 korun bez DPH. Ostatní zadávací podmínky zůstaly nezměněny,“ uvedl náměstek pro majetek a investice Jiří Ulvr.

Základním hodnoticím kritériem veřejné zakázky s názvem Úprava zasedacích sálů ve 3. NP budovy ABC Krajského úřadu Libereckého kraje II je, stejně jako v té zrušené, ekonomická výhodnost nabídek hodnocená dle nejnižší nabídkové ceny.

„Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební úpravy, úpravy interiéru, změny digitálních technologií, elektroinstalace malého a velkého zasedacího sálu a přilehlých, stavební úpravy vzduchotechniky s rekuperací, stavební a interiérové úpravy spojené se změnou vstupu do zasedací místnosti. Součástí předmětu plnění je i obnova, upgrade a rozšíření konferenčního a hlasovacího systému včetně dodávky a implementace audio-video technologií,“ doplnil náměstek Ulvr.

Předpokládaný termín předání a převzetí staveniště je stanoven na říjen/listopad letošního roku. Rekonstrukce by pak měla být dokončena nejpozději do 180 dnů, tedy v polovině příštího roku.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky