Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Hygienické potřeby pro příspěvkové organizace sociálních služeb bude kraj nakupovat formou e-aukce

04. 11. 2015

Rada Libereckého kraje na svém zasedání 3. listopadu odsouhlasila centrální nákup hygienických potřeb pro příspěvkové organizace resortu sociálních věcí zřizovaných krajem. Potřeby budou od nynějška nakupovány prostřednictvím elektronických aukcí. Touto cestou bude získávat potřeby šestnáct organizací.

„Cílem centralizace nákupů a první elektronické aukce je zajištění maximálních úspor při nákupech potřeb, které příspěvkové organizace spotřebovávají v rámci zabezpečování svého provozu. Současně dojde ke zlepšení efektivity hospodaření s finančními prostředky. E-aukce se již osvědčily při nákupu hygienických a kancelářských potřeb či tonerů pro krajský úřad a přinesly nemalé úspory. I proto je nyní centrální nákup formou e-aukcí rozšířen i na příspěvkové organizace,“ říká Marek Pieter, náměstek hejtmana pro resort ekonomiky, investic, správy majetku a informatiky.

Nákup bude proveden prostřednictvím nástroje PROebiz PARK určeným pro realizace elektronických aukcí, které umožňují i centrální nákup pro příspěvkové organizace. Nejprve se v období do konce roku 2015 vyzkouší, a pokud se nákup osvědčí a dojde k úspoře, budou v roce 2016 pokračovat další e-aukce. Předpokládaná hodnota první e-aukce je cca 47 tis. Kč bez DPH, za které budou nakoupeny hygienické potřeby (toaletní papír).

„Centralizace zadávání nákupů přináší nejenom moderní možnost nakupování, ale zejména vytváří platformu pro transparentní a nediskriminační proces zadávání veřejných zakázek,“ dodává náměstek Pieter.  

Bc. Dědková Markéta
marketa.dedkova@kraj-lbc.cz
Telefon: 485226324
Mobil: 739541624