V pondělí 20. října bude hlavní pokladna v 10. patře uzavřena. Ve zcela mimořádných případech bude možné správní poplatky uhradit v hotovosti v kanceláři č. 1017 (1018). Prosíme však, aby klienti přednostně využili možnost zaslání plateb na bankovní účet kraje.
Informace o plánovaném zahájení výběrového řízení veřejné zakázky malého rozsahu „Kancelářské potřeby III/2017 – VZMR/0321/17“
- 25. 10. 2017 15:46
Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Předpokládaná hodnota této zakázky je 127 tis. Kč bez DPH, hodnocena bude nejnižší nabídková cena prostřednictvím elektronické aukce.
V případě zájmu zúčastnit se této zakázky - elektronické aukce zašlete své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, email, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby I/2017) na email: hana.mazankova@kraj-lbc.cz a to nejdéle do 30. 10. 2017 do 16:00 hodin.
V případě dotazů se obracejte na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, email.: hana.mazankova@kraj-lbc.cz