Pokladna v 10. patře bude v pátek 31. října fungovat pouze v omezeném režimu. Správní poplatky budou moci být přijímány pouze v hotovosti. Klientům budeme vydávat ručně vypsané příjmové doklady. Doporučujeme, aby klienti přednostně využili možnost zaslání plateb na bankovní účet kraje. Děkujeme.
Informace o plánovaném zahájení výběrového řízení veřejné zakázky malého rozsahu „Kancelářské potřeby III/2019 – VZMR/0161/19“
- 14. 10. 2019 00:00
Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Předpokládaná hodnota této zakázky je 77 tis. Kč bez DPH, hodnocena bude nejnižší nabídková cena prostřednictvím elektronické aukce.
V případě zájmu zúčastnit se této zakázky - elektronické aukce zašlete své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, email, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby I/2018) na email: hana.mazankova@kraj-lbc.cz a to nejdéle do 17. 10. 2019 do 16:00 hodin.
V případě dotazů se obracejte na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, email.: hana.mazankova@kraj-lbc.cz