Dočasně je uzavřen hlavní vstup do budovy krajského úřadu. Ke vstupu slouží boční vchod C, kde se nachází i recepce.
Více informacíKraj hledá dodavatele kancelářských potřeb
- 07. 03. 2024 11:10
- Veřejné zakázky
Odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje připravuje výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb. Její předpokládaná hodnota činí 375.245,87 korun bez DPH. Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky, tedy nejnižší nabídková cena, a to prostřednictvím elektronické aukce.
V případě zájmu zúčastnit se této zakázky mohou uchazeči zaslat své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, e-mail, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby III/2023 – VZMR/0047/24) na e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz, a to nejdéle do 8. března 2024 do 10 hodin.
V případě dotazů se zájemci mohou obrátit na zodpovědného pracovníka, kterým je právě Hana Mazánková (tel.: 739 541 647, e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz).
Další aktuality
Kraj bude žádat o dotaci na integrované výjezdové centrum v Turnově
- 19. 03. 2025
- Dotace a granty
- Rozvoj
- Veřejné zakázky