Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Od pondělí 15. září bude zhruba na čtrnáct dnů uzavřen most přes Nisu na krajské parkoviště a ke vstupu do jídelny. Z tohoto směru se ke kraji dostanete přes lávku v parku (směrem k iQLANDII).

Svítíme červeně! Připojujeme se ke Světovému dni dárců kostní dřeně. Proto se logo na budově krajského úřadu zbarví do červena. Děkujeme všem, kdož pomáháte.

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Kraj se opět chystá nakoupit kancelářské potřeby. Vypisuje výběrové řízení

Mgr. Filip Trdla

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 11. 08. 2025 11:56
  • Veřejné zakázky

Sdílet článek

Výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb připravuje odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje. Předpokládaná hodnota zakázky je 450.979 korun bez DPH.

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky - nejnižší nabídková cena, prostřednictvím elektronické aukce.

V případě zájmu zúčastnit se této zakázky - elektronické aukce - zašlete své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, e-mail, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby II/2025 – VZMR/0123/25) na e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz, a to nejdéle do 14. 8. 2025 do 9:00 hodin.

V případě dotazů se obracejte na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz.

Zadavatel Liberecký kraj předpokládá poslední nákup kancelářských potřeb formou elektronické aukce a nově bude tuto komoditu soutěžit v rámci dynamického nákupního systému, kde je možné se zaregistrovat a požádat o zařazení.

Níže je přiložen odkaz na Centrální nákup kancelářských potřeb.

VZ0223943: Centrální nákup kancelářských potřeb – DNS - TENDER ARENA

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky