Koukněte se na Liberec a okolí z výšky. Přijďte na vyhlídku! Od pondělí 5. 5. je otevřena vyhlídka na střeše budovy krajského úřadu, a to každý pracovní den od 8:00 hodin. V pondělí a středu do 16:30, v úterý a čtvrtek do 15:30 a v pátek do 14:00.
Kraj se opět chystá nakoupit kancelářské potřeby. Vypisuje výběrové řízení
- 11. 08. 2025 11:56
- Veřejné zakázky
Výběrové řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku kancelářských potřeb připravuje odbor kancelář ředitele Krajského úřadu Libereckého kraje. Předpokládaná hodnota zakázky je 450.979 korun bez DPH.
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky - nejnižší nabídková cena, prostřednictvím elektronické aukce.
V případě zájmu zúčastnit se této zakázky - elektronické aukce - zašlete své kontaktní údaje (adresa firmy, IČ, telefon, e-mail, kontaktní osoba) včetně názvu aukce (Kancelářské potřeby II/2025 – VZMR/0123/25) na e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz, a to nejdéle do 14. 8. 2025 do 9:00 hodin.
V případě dotazů se obracejte na zodpovědného pracovníka, kterým je Hana Mazánková, tel: 739 541 647, e-mail: hana.mazankova@kraj-lbc.cz.
Zadavatel Liberecký kraj předpokládá poslední nákup kancelářských potřeb formou elektronické aukce a nově bude tuto komoditu soutěžit v rámci dynamického nákupního systému, kde je možné se zaregistrovat a požádat o zařazení.
Níže je přiložen odkaz na Centrální nákup kancelářských potřeb.
VZ0223943: Centrální nákup kancelářských potřeb – DNS - TENDER ARENA
Další aktuality
Liberecký kraj je dlouhodobě na špici v hodnocení hospodárného a transparentního nakládání s veřejnými prostředky
- 09. 07. 2025
- Ekonomika
- Majetek a investice
- Veřejné zakázky
Rada kraje schválila novelu své směrnice o veřejných zakázkách
- 04. 06. 2025
- Ekonomika
- Veřejné zakázky