Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Liberecký kraj jmenoval nové ředitele škol a školských zařízení

Mgr. Filip Trdla

tiskový mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 19. 11. 2025 10:25
  • Školství

Sdílet článek

Rada Libereckého kraje vzala na vědomí výsledky konkurzních řízení a jmenovala nové ředitele a ředitelky čtyř škol a školských zařízení.

„Noví ředitelé a ředitelky přinesou do našich škol a školských zařízení nové nápady a zkušenosti. Jsem ráda, že se podařilo zajistit kontinuitu vedení a zároveň posílit kvalitu vzdělávání a podporu žáků v celém Libereckém kraji,“ uvedla Jitka Skalická, radní pro školství a sport.

Konkurzní řízení bylo vyhlášeno poté, co skončilo šestileté funkční období stávajících ředitelů. Zápisy z konkurzů byly předloženy radě kraje a hodnotily se přihlášky, pedagogická koncepce a zkušenosti uchazečů. Celkem bylo hodnoceno pět přihlášek na čtyři pozice.

Jmenováni byli:

  • Mgr. Jan Hásek – ředitel Střední uměleckoprůmyslové školy sklářské, Železný Brod (pokračuje ve funkci)
  • Mgr. Ivana Nováková – ředitelka Speciálně pedagogického centra logopedického a surdopedického (pokračuje ve funkci)
  • Mgr. Jakub Jelínek – ředitel Střední uměleckoprůmyslové školy sklářské, Kamenický Šenov, do funkce nastoupí 1. března 2026
  • PhDr. Jitka Eva Prokešová – ředitelka Pedagogicko-psychologické poradny, Česká Lípa, do funkce nastoupí 1. března 2026

Konkurzní komise posuzovala zejména pedagogickou koncepci uchazečů, jejich schopnost vést pedagogický sbor, znalosti aktuálních trendů ve vzdělávání a dosavadní pracovní výsledky.

Sdílet článek

Zpět

Stránka nevybrána

Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky