Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu

Upozornění

Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Radní jednali o návrhu koncepce správy a údržby silnic v Libereckém kraji

  • 15. 08. 2001 01:00

Sdílet článek

[id:40|autor:|email:|telefon:|mobil:|aktualizace:]


Rada na svém včerejším zasedání souhlasila s návrhem koncepce správy a údržby silnic v Libereckém kraji, kterou radě předložil radní Ing. Milan Vašák, pověřený řízením resortu dopravy. K 1.10.2001 budou do majetku kraje převedeny silnice II. a III. třídy včetně do té doby státních příspěvkových organizací, které představují Správy a údržby silnic. V Libereckém kraji tyto organizace kopírují okresy ( 4 SÚS ). Návrh koncepce byl projednán ve Výboru pro dopravu Zastupitelstva Libereckého kraje, jehož členy byl jednohlasně schválen záměr sloučit současné čtyři Správy a údržby silnic pod hlavičku jedné příspěvkové organizace - Krajské správy silnic Libereckého kraje. Koncepce správy a údržby silnic Libereckého kraje představuje SWOT analýza, která obsahuje rozsah a popis stavu silniční sítě, výši příspěvků na správu a údržbu silnic (včetně komunikací I. třídy), základní ukazatele zimní údržby, hmotný majetek SÚS, zadluženost silnic II. a III. třídy, přehled personálního složení a další ukazatele. V koncepci je také ve třetí kapitole podrobně nastíněn již výše zmíněný návrh na uspořádání Správy a údržby silnici. Koncepce obsahuje i nedořešené problémy ze strany ministerstva dopravy a spojů, jakými jsou například absence zpracování pravidel pro údržbu silnic I. třídy, které zůstávají v majetku státu. Dále pak nevyjasněná funkce Ředitelství silnic a dálnic ČR či dosud neurčená pravidla při stanovení kritérií dělby finančních prostředků na jednotlivé kraje.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky