Koukněte se na Liberec a okolí z výšky. Přijďte na vyhlídku! Od pondělí 5. 5. je otevřena vyhlídka na střeše budovy krajského úřadu, a to každý pracovní den od 8:00 hodin. V pondělí a středu do 16:30, v úterý a čtvrtek do 15:30 a v pátek do 14:00.
Odbor kanceláře hejtmana
Náplň činnosti
Sekretariát hejtmana zajišťuje plynulý chod úřadu, plánování a organizaci jednání, přípravu dokumentace a správu agendy. Oddělení krizového řízení má za úkol koordinovat přípravu a reakci na mimořádné události, včetně zajištění bezpečnosti a ochrany obyvatelstva. Organizační oddělení se stará o technické a organizační zabezpečení jednání rady a zastupitelstva a spolupracuje s ostatními odbory. Oddělení tiskové a vnějších vztahů má na starosti informování veřejnosti o činnosti kraje, propagaci a prezentaci vnitřně i vně České republiky.
Užitečné odkazy
Podcasty
Zaposlouchejte se do podcastů Libereckého kraje
Kontakty
Ing. Miloslava Volfová
vedoucí oddělení krizového řízení
Kancelář 237
Ing. Jana Hrnčířová
asistentka hejtmana
Kancelář 315
Dipl. Kff. Kateřina Hanzlová
vedoucí oddělení sekretariátu hejtmana
Kancelář 315