V pondělí 20. října bude hlavní pokladna v 10. patře uzavřena. Ve zcela mimořádných případech bude možné správní poplatky uhradit v hotovosti v kanceláři č. 1017 (1018). Prosíme však, aby klienti přednostně využili možnost zaslání plateb na bankovní účet kraje.
Jablonecké infocentrum obhájilo certifikát kvality
- 15. 08. 2017 09:55
- Rozvoj
Turisté jsou v Jablonci nad Nisou vítáni! Platí to přinejmenším ve zdejším turistickém infocentru. Důkazem může být prestižní certifikát Českého systému kvality služeb, který se letos podařilo úspěšně obhájit.
Udržení Certifikátu Českého systému kvality služeb je podmíněné vstřícným přístupem k zákazníkům – poznání jejich potřeb, naslouchání přáním, dobré komunikace a stálého zlepšování služeb. “Obhájení certifikace nás velmi těší. Snažíme se návštěvníkům vycházet maximálně vstříc, ale přece jen může být člověk časem postižen provozní slepotou a zpětná vazba je proto užitečná. Udržení kvality služeb je pro nás důležité, a to nejen na papíře,” zdůrazňuje Hanka Herkommerová vedoucí turistického infocentra v Jablonci.
Další aktuality
ForSEk 2025: Fórum sociální ekonomiky v Liberci ukázalo, že udržitelnost a inkluze patří i do byznysu
- 17. 10. 2025
- Rozvoj
- Sociální
Digitální kavárna ukázala, že robotika může výuku proměnit v dobrodružství
- 14. 10. 2025
- Rozvoj
- Školství