Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Končící projekt výrazně oživil nabídku Českého ráje

Bc. Dědková Markéta

tisková mluvčí kraje a krajského úřadu

  • 08. 10. 2015 19:00

Sdílet článek

Projekt „Český ráj – nové trendy v cestovním ruchu", který byl zahájen v druhé polovině roku 2014, a který pomohl mj. ke vzniku nové mobilní aplikace (interaktivního turistického průvodce), k 30. září 2015 skončil.

„Díky finanční podpoře z Regionálního operačního programu jsme mohli uskutečnit řadu užitečných aktivit a vydat několik propagačních materiálů, které napomáhají rozvoji cestovního ruchu v regionu. Za největší přínos považujeme vytvoření nové mobilní aplikace Českého ráje pro chytré telefony, která uživatelům poskytne základní informace o regionu a jeho nabídce,“ uvádí Lucie Rakoušová ze Sdružení Český ráj.

Aplikaci si mohou zájemci stáhnout zdarma do svých chytrých telefonů na „Obchod play“ (pro systém Android), dostupná bude i pro platformy Apple a Windows. Hlavní funkcí aplikace je zobrazení informací o památkách a turistických cílech nad mapou, kalendáře akcí, tipů na výlety (včetně uživatelských) a produktových nabídek. Zajímavou funkcí je tzv. rozšířená realita, kdy se uživatel v závislosti na své poloze dozví o blízkých památkách a zajímavostech. Aplikace bude fungovat i v offline režimu. To znamená, že i bez momentálního připojení na internet se turista dozví třeba základní informace o hledané památce (otevírací dobu, kontakty atd.).

V průběhu fungování projektu byly také vydány elektronické tipy na výlety a k nim informační tištěné skládačky na téma „Český ráj bez bariér“ a „Český ráj ve filmu a pohádkách“. V rámci reklamní kampaně se podařilo zviditelnit region a jeho nabídku v tištěných přílohách celostátních deníků a dalších médiích, a na serverech zabývajících se cestováním a turistikou s vysokou návštěvností a na regionálních akcích.

Dále byl aktualizován „Marketingový plán propagace a prezentace turistického regionu Český ráj na období 2015 – 2016“, který bude východiskem pro další propagaci regionu a přípravu dalších projektů. Fotobanka Českého ráje se rozrostla o další image fotografie i fotografie z filmů a pohádek natočených v regionu. Bylo zorganizováno několik presstripů pro pracovníky informačních center a novináře, jejichž cílem bylo seznámit je podrobně s produktovými nabídkami a místy v regionu, ke kterým se jednotlivé nabídky vztahují.

Pravidelně probíhala jednání Marketingové skupiny Český ráj a proběhla Fóra cestovního ruchu pro podnikatele v cestovním ruchu, byla vydána dvě čísla elektronického Zpravodaje Sdružení Český ráj.

Projekt byl financován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky