Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Německé praktikantky přijedou na praxi do Dětské léčebny ve Cvikově

Mgr. Langer Jiří

  • 30. 03. 2012 12:22

Sdílet článek

 

Dětská léčebna ve Cvikově nabízí mimořádnou příležitost ke studiu německého a anglického jazyka, když v rámci projektu Leonardo přijede na praxi do léčebny od 5. 5. do 18. 7. celkem 17 německých praktikantek a zúčastní se jednotlivých terapií přítomných velkých i malých klientů.

„Tato praxe jim poslouží při nácviku práce s dětmi. Studují totiž obory ošetřovatelky, ergoterapeutky a další zdravotnické profese. Ergoterapeutky budou například předvádět různé ruční práce, včetně pletení košíků, batikování a práci s hlínou,“ uvedl ředitel léčebny Rudolf Focke.

 V rámci tohoto projektu léčebnu navštívilo 17 studentek již v minulém roce. Jejich práce byla podle slov ředitele vysoce profesionální a plně zaměřená na práci s dětmi.

„Velice brilantně předváděli různé dovednosti: hraní na kytaru, práci s papírem, ale i jednoduší zdravotnické a vychovatelské úkony. Velmi dobře se osvědčili při vodoléčbě dětí v Trixi parku v Německu, nebo při hypoterapii na ranči Malevil a velmi dobrý výsledek měl i dechový trénink ve sklárně AJETO Lindava,“ popsal Rudolf Focke. S tím, že dětem i maminkám se obvykle věnovali i ve svém volném čase.

Opravdu mile potěšil klienty i personál i jejich názor, že kdyby zde byly pracovní příležitosti, tak by si práci v našem ústavu dovedli představit i v budoucnosti po dokončení studia.

„Jeden z největších přínosů tohoto projektu spatřuji v tom, že se poměrně rychle dařilo bořit různé mýty, ale především, jazykové bariery mezi jednotlivými národy. Po osmi až deseti hodinách denního kontaktu dětí i maminek s rodilými mluvčími se dobře dařilo procvičit jazyk a osvojit si i spoustu nových slovíček,“ uzavřel ředitel.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky